Relació
Bon dia, estic preocupada perque porto 3 mesos parlant amb un noi sense parar ni un dia. Aquesta preocupació ha vingut perque he estat quedant amb ell però com amics, fins que he notat que fa coses que jo necessito del meu novio que no en té(portem 3 anys junts). Li vaig explicar al meu amic això i es veu que ell és el primer cop que sentia coses per una noia de la manera que jo li faig sentir... Estic preocupada perquè jo pensava que no sentia tant però ara aquest està coneixent a una altra noia i estic gelosa... Per altra banda, estic a gust amb el meu novio i me l'estimo moltissim però això mai m'havia passat. Hauria d'explicar-li al meu novio? Hauria de deixar de parlar amb l'amic? Pffffffff no se que fer!!
Espero resposta, gràcies.
InterPersonal

Hola!
estàs en un bon embolic! Diuen que fer-se gran és anar prenent decisions i ara mateix és el que et toca a tu. El que passa és que no és gens fàcil, veritat? Davant dels dubtes que ens genera prendre una decisió d'aquest tipus jo sempre dic el mateix: fes-te una pregunta: què et costarà més perdre? A vegades és més fàcil decidir-nos per un camí o un altre pensant en el que perdem que no pensant en el que guanyem. Per què no ho proves així? Potser et serà més senzill. El que està clar és que decideixis el que decideixis hi guanyaràs i hi perdràs una sèrie de coses. Valora-les bé abans de decantar-te per un o l'altre i no deixis d'escoltar el teu cor, ja que sol ser molt difícil enganyar-lo!
Sort!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal www.interpersonal.cat