Enfadats te solucio?
Hola! Soc noia de 14 anys! A finals de l'any passat em vaig declarar al tio que m'agradava desde feai molt. Ell em va dir q jo tambe li agradava. Com era finals de curs, vam dir que aquet curs sortiriem. Despres a l'estiu li vaig dir que no, despres que si, despres vam tallar perque ens sentiem incomides i la cosa no anava be... Bé, doncs fa una setmana em va demanar per sortir, i vaig decidir donar-li una oportunitat, ja que portava darrere meu 6 mesos. Vem sortir i al principi tot molt be. Però després ell només em parlava per watsap, pero a la classe, quan ens van posar al costat ell m'ignorava. Finalment li vaig dir aixo, i li vaig dir que ell havia cambiat i no era el mateix noi. Varem discutir i el vaig deixar. Ara ell esta molt enfadat, diu que m'odia i que l'any passat etava super enamorat pero que ara soc una altra noia. En fi, estem els dos molt enfadats, peroo el problema es q la tutora ens ha posat AL COSTAT i la cosa es molt incomoda. Per una part estic suuuper enfadada i no vui saber res d'ell. Per una altra part m'agradaria arreclar les coses per no estar tan incomodes pero porten un temps super enfadats i aixo no es passa. La meva pregunta es que haig de fer? Com ho puc superar? Estem molt enfadats, como ho arreclem?? Penso que si ho parlem nomes acabarem discutint mes i fent-nos mal. Moltes gracies!
InterPersonal

Hola botasdelluvia!
Hi ha una frase que diu: "el contrari de l'amor no és l'odi, sinó la indiferència". el que aquesta frase vol dir és que quan no hi han sentiments, no sents res per l'altra persona, ni amor ni odi, per això ell ara t'odia, perquè encara sent alguna cosa per tu i com que no el correspons està enfadat, molt enfadat. Però ull! amb això no vull dir que ell sàpiga que aquest odi per tu li ve per aquest motiu, segurament és real que t'odia, i ho sent de veritat, però el motiu és un altre i no el que ell creu...
Què pots fer? Doncs no gran cosa, ja que tu ja has pres una decisió, no vols estar amb ell, per tant la única cosa que et queda és donar-li temps perquè ho accepti i no caure en l'error de retreure-li que t'odii, segurament no ho pot evitar. Tingues paciència i mostr'at comprensiva, a poc a poc les coses es posaran al seu lloc. Però no et sentis malament si no millora, no està a les teves mans, ja que el que ell voldria tu ja li has deixat clar que no li pots donar.
Molts ànims i molta paciència!!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal www.interpersonal.cat