estic revivint un trauma?
Hola, em dic olivia i volia consultarvos sobre una reacció que tinc cada cop que llegeixo.
Últimament estic patint atacs d'ansietat, ploro durant hores per la nit però pel mati estic perfectament. Quan estic sola em derrumbo i estic fatal, però m'extranyo perque al dia següent estic perfecta i sóc incapaç de recordar que durant la nit vaig plorar durant hores,si no fos perque quan em passa ho escric.
Els meus pares es van serparar quan era petita i segons m'han explicat ho vaig passar molt malament.
Mai he tingut problemes amb aixó ni tan sols en parlar-ne, però ara ho estic tornant a reviure.
Cualsevol cosa que em recordi al meu pare em fa plorar. No puc llegir, no se perque, no ho entenc, però si intento llegir estant sola em quedo fatal. Tampoc puc anar al cine.
Ademés no aconsegueixo parlar-ho amb el meu pare perque durant el dia m'és IMPOSIBLE sentirme així i pensar sobre això. M'està matant estar així, necessito ajuda però jo mateixa m'impedeixo demanarla. Sento que tinc molt conflicte amb mi mateixa i no puc seguir ni un dia més.
siuplau, haria d'anar a un psicòleg? Què puc fer si només en puc parlar quan estic completament sola durant la nit? perquè durant el dia no recordo res i em sento tan bé?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs anar al psicòleg et pot ajudar. Abans però et recomanaria que parlis amb algu, que et permetis demanar ajuda. Tens dret a parlar-ho i saber més coses, ja que l'ansietat potser eprquè no entens , no controles aquesta situació. El que pots fer és llegir el que escrius durant la nit i afrontar-te a la tristesa i el dolor. Llavors agafes un moment en que et vagi bé i et sentis més serena, i ho expliquis a al teva mare o al teu pare. També pots començar per un adult de confiança, eprò tens dret a entendre què va passar i què et passa. A pair-ho bé, i tu ahs de donar aquest primer pas d'explicar-ho. Veuràs que llavors no és tna pitjor com et sembla, un cop facis el primer pas tot s'anirà aclarint. Pots dir als teus pares que has escrit una carta del que et passa sobre el tema o parlar-ho directament. Aprendre a demanar ajuda és unr ecurs molt important!!! Th' mereixes! Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat