m'agrada però té novia!
holaa el divendres passat vaig coneixer un noi a arc de triomf i buenu abans de parlar en veurens ens miravem molt vaig veure com algun tipus de feeling, i al cap de tres dies el vaig agregar al facebook i te novia! em va semblar guapissiim i simpatiquissim quant ens vem coneixer, i els meus amics em van convençer per enviarle un missatge pel facebook i ho vaig fer li vaig dir en plan bé que em debia un piti perque el primer que emb va dir en coneixens era si li dinava un i li vaig donar despres vem estar molta estona parlan i tal... i a l'estona d'enviar-li el missatge em va contestar amb un emoticone de la ma fen ok es a dir el dit gros senyalan cap a dalt i ami em va semblar borde aixo... no es conecta molt ademes... i jo paso de parlarli. se que té novia i no es macu ficarse en una relació però m'agrada moltisisisisim!!! què faig? Ajudaaa siusplau!!!
InterPersonal

Hola petita13! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que si que és complicat posar-se en una relació. Ell potser no e´s que sigui borde, simplement que és fidel a la seva relació. Entenc que si et va fer gràcia, voldries que paséssin més coses, però si ell ara està en una relació, és més prudent per tu no ficar-t'hi. A vegades ens costa acceptar-ho, però la millor solució per tu i per la teva tranquil.litat, pot ser no fer res. Decideix tu mateixa, perquè llavors hauràs d'assumir les conseqüències del que passi ( si et penges més i no et fa cas patiràs). Endavant! ELi Aulet www.interpersonal.cat