ask i rumors falsos
Hola! A veure necessito ajuda perque tinc un problema i no puc parlar-ne amb ningu, i a veure si em pots ajudar. Fa un temps a la meva classe uns nois van començar a escampar que jo em volia suicidar (fals). Parlant amb una noia ho vaig poder aturar a mes no s'havia escampat gaire. Prro avui una amiga m'ha dit que a l'ask d'un noi hi havia molts comentaris en contra meva. Els primrrs eren mes suaus, tipo rares (jo.i les meves amigues) i de mi tambe posaven gorda. Pero despres començaven a posar que si jo'autolesionava i tal i no n'hi havia pas un. A mes hi havia molts "me gustas." he mirat els perfins d'altra gent i el noi aquest no era l'unic que tenia comentaris, ho havjen posat a mes gent del cole. Em fa molta por anar dema al cole, perque se que em vindran a dir coses, i jo soc molt timida i no puc parlarne amb ningu ni els hi podre plantar cara. Si us plau necessito ajuda
InterPersonal

Hola Blanca!
Entenc perfectament el teu patiment, he estat pensant en què et pot reconfortar i el que em ve al cap és que intentis estar rodejada de la gentque a tu t'importa i tu a ells també. Recolza't amb ells per no sentir-te sola i per sentir-te acompanyada. Intentar acallar un rumor és una de les coses més difícils del món, un cop comença s'escampa massa ràpid. Però té la seva part bona encara que ara mateix no la vegis i és que podràs descobrir qui són realment els teus amics, la gent a qui li importes i la gent a qui el que puguin dir de tu no els afecti. Deixa passar el temps i intenta no mirar més l'Ask, ja que l'únic que aconseguiràs mirant-lo és patir tu, o sigui que oblida-te'n i mica en mica veuràs que deixaran de molestar-te.
Molts i molts ànims!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal www.interpersonal.cat