cames
no se on ha d'anar aquesta consulta. L'he ficada a psicologia perque té una mica a veure amb l'autoestima i es que no m'agraden les meves cames. Faig molt esport i aquestes són força musculades però a la vegada amples i per molt que corri o fagi ejercicis amb les cames no aconsegueixo que siguin més primes. Això em molesta a l'hora de portar shorts o minifaldilla perque em noto incomoda i osigui totes les nenes de la meva clase tenen les cames primes i em sento diferent i inocomoda.
que puc fer-hi??
gràcies
pd: anonim siusplau
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interperosnal. Docs si fas esport i cuides la teva imatge és correcte, el que passa és que evidentment no podem moldejar el nostre cos del tot, hih a una part en la que hem d'acceptar i ens hem de treure partit tal com som. El que et pot eprjudicar més és que posis tanta atenció en comparar-te amb les altres. Per què quan ens comaprem sempre hi sortim perdent, peruqè no sóm realistes. Segur que no totes les nenes tenen unes cames perfectes. Pensa també que unes cames musculades tenen el seu encant. Fes un esport regular però no excessiu, epr anar-te cuidant i sentir-te bé. I sobretot, no basis la teva autoestima amb les teves cames, eprquè t'obldiaries de rpestar atenci´`o a moltes altres característiques, habilitats i qualitats teves que si que cal tenir en comtpe per fer una valoració global de nosaltres mateixos. A més, la qüestió estètica no ha de ser el punt fonamental epr a què els altres ens valorin i per valorar-nos a nosaltres mateixos. La valoració amb un mateix i amb els altres funciona molt més si tenim en compte les nsotres habilitats socials, la nostra valentia i esforç epr aconseguir els nostres objectius, la nostra empatia, etc. Aquest és un bon consell, cuidar la imatge però no voler-la canviar ni obsessionar-nos deixant de banda les qualitats que realment tenen importància. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat