M'agrada?
Hola adolescents!
Fa bastant que he començat a anar a la coral de l'institut amb les meves amigues i ens ho passem molt bé, però m'he donat compte de que som les úniques noies grans ja que els altres son de 1r ESO i nosaltres anem a 4rt. Ells son molt divertits i majos, però hi ha un noi que sempre està amb nosaltres i crec que m'atrau. Es molt mono i simpàtic, som bons amics però tinc por de que realment m'agradi ja que ell es molt més petit que jo i crec que es una mica...extrany. Es a dir, tinc 15 i ell no deu arribar als 14.També he pensat de que potsr m'agrada però com un germà petit però no estic segura i cada cop que hi penso em trobo rara i no arribo a cap conclusió. Qué es el que realment és ell per mi?
Gràcies!
InterPersonal

Hola corxeta! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs sembla que estàs confusa. Per tant, en aquesta situació et diría que no fa falta que busquis conclusions precpitades del que sents. Vés disfrutant de la relació que tens amb ells i amb ell i aniràs veient què et va passant i com et vas sentint. Potser ar a es tracta d'atracció, i potser creix o potser no. L'edat s'ha de valorar però més que l'edat has de veure si et podria compensar la seva manera de ser i la seva maduresa personal. Així que deixa fluir i vés observant. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat