em fan bulling?
a la mva classe em van comença a dir coses dolentes i a pegar de vegades des de k anavem a sise i jo ja els i e dit k paresin i li e dit a profes i no fan res.
tmb li e dit a la directora de linsti i ella els a castigat pro kuan sels i a acabat el castig tornen a cumensar. Els meus pares u saven i no poden fer res pk els nois i noies k mu fan dirien k e cumensat jo i k mu mereixia i jo e preguntat si em poden canviar disnsti i man dit k no pk el meu pare treballa alla. Ja numes em keden 2 anys alla pro no se si ls superare pk jo ja u efet ot el k podia: li e dit a la directora, e passat dells i delles, i mes pro ells segueixen cada cop mes fort i no puc mes
K em podrieu donar una solució??
InterPersonal

Hola Janetta22! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et felicito epr tot el que has fet, això demostra que et saps cuidar i protegir. De totes maneres, anem a veure què podem fer perquè hauries de saber perquè no acaben de donar fruit totes aquestes coses que has fet. Et recomanaria que parlis amb els teus pares, ja no només sobre el que et fan, sinó com et sents: preocupada, rebutjada, que no saps què més fer,etc, que ho estàs passant malament. Digua'ls-hi també que sents que ningú et dóna un cop de mà vàlid, perquè segueix el buñlying. Demana'ls-hi què en penses ells de tot això, quina és la seva teoria. D'aquesta manera sabràs com ho veuen ells i llavors potser entendràs més coses i així entre tots podreu trobar una nova situació. Endavant! Estàs fent molt bé de cuidar-te i buscar ajuda!! Això és un bon recurs! Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat