No se que fer:/
Hola Adolescents,
tinc un problema,el meu cosí ( 2 anys més gran que jo) em va presentar a uns amics seus i va haver-hi un que em va cridar l'atenció i vaig demanar al meu cosí el seu whatsapp...per parlar amb ell i coneixe'l més bé.Però aquest té novia, però com si no en tingués va començar a tontejar amb mi,i quant jo anava amb el meu cosí i en sveiem sempre era el primer en llençar-se a fer-me dos petons i era molt simpàtic amb mi, i em va dir que si s'acabava enamorant de mi que trencaria amb la seva novia.
I ara falta menys d'una setmana perquè ell i la seva nòvia fagin 1 any de nòvios, i no se que fer perquè cara a cara sóc bastant vergonyosa i em va dir que es volia liar amb mi però ara per exemple avui m'ha dit que no es pot liar amb altres perque té novia, quant fa apenes 48h em va dir que es volia liar amb mi, i em va confesar que jo li molava i encara li molu però nose que fer perque diu que només tallará amb se novia s'hi s'enamora de mi i estic feta un embolic i nose com aconseguir-lo ni re....:$$$ ajuda siusplauu
InterPersonal

Hola carleta. Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. El que veig amb el que dius és que potser penses que si us lieu ell s'enamorarà de tu? no se, però si creus això, no és així. Una persona s'enamora per qui sóm, no perquè ens liem amb ell. Si ell no té clares les coses entre la seva nòvia i tu, més val que et protegeixis i deixis de posar atenció en ell. Centra't en tu mateixa i en les teves coses, si realment és important ja es veurà què passa. Però amb el panorama que exliques, ell no deixa res clar i això és complicat. Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat