LA MEVA CONSULTA
Soc una nena de 14 anys, el cas es que tinc una millor amiga (que nose si per ella ho soc) ens portem molt be, estem mlt juntes i tal pero no anem a la mateixa classe perque jo vaig repetir pero si al mateix cole. El cas es que tinc una altre "amiga" que no em sento massa be quan estic amb ella ja que avegades hem diu per quedar i m'abraça pero altres en un moment determinat hem fa mala cara a propisit (abans ens portavem molt malament ja que jo no tenia masses amics i ella si). Avui al pati s'he la ha emportat i jo que acostumava a estar amb la meva millor amiga, m'he anat. NO VUI QUE S'HE LA EMPORTI, NO HO DEIXARÉ.. NO VUI QUE M'HE L'APARTI DE MI. Jo soc molt timida i no dic les coses a la cara aixi que nosé que fer... AJUDEU-ME SIUSPLAU.
Moltisimes gràcies!!!
InterPersonal

Hola marta! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que tens molt dret a explicar i demanar el que vols. La tímidesa no té eprquè ser una característica que et freni tan. Pensa que tens aquests drets que et dic i molts més i que t'has de donar permís d'afrontar-te a la teva pròpia tímidesa i dir el que vols i el que sents, serà la manera com aniràs senti-te valenta. Tens molts recursos, segur que molts cops has actuat amb valentia i coratge ala teva vida, el que passa és que el fet de repetir-te que ets tímida no et deixa veure aquesta valentia que tmabé tens. Per tant, vés fent passos contra la tímidesa. Pots ser tímida però també ets moltes coses més, així que, endavant! Utilitza el teu valor i valentia tot i que sentis tímidesa i pors vés fent passos per a veure com no ho ets tan. Lluita pel que vols!! A tots ens costa un esforç però amb voluntat i ganes tots ho aconseugim! Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat