Tinc el cap fet un lio!
Veuras... Tinc un millor amic amb el qual em porto molt bé i tontejem una mica, aquet migdia m'ha confessat que sent alguna cosa més per mi... Jo estic una mica colada per un noi de 4t d'eso que és imposible d'aconseguir.. (El fet de ser més petita em fa sentir-me 'enana' al seu costat) al noi del que parlavem avans l'hi he dit que a mi ell també m'agradava una micona, però no se que fer, perquè estimo més al noi de 4t pel qual he lluitat molt i no he aconseguit res que a ell que em crida l'atenció però no tant... Diguemne que:
Noi de quart: 70% enamorada
Millor amic: 30% enamorada
(Es per que hus feu una lleugera idea)
El fet de que hem digueu : fes el que et digui el teu cor ara no em serveix, perquè no vui estar amb el meu millor amic pensant en el noi de 4t ni l'inversa...
Petons adolescents!
Ajuda urgent:(
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. DOncs et diría que et donis un temps. No cal que decideixis ara mateix. Sigues sincera epr això amb el teu millor amic, dient que sents alguna cosa però que tens aquest sentiment de confussió ara mateix amb tu mateixa. Vés valorant a un i altre i també valora el fet d'estar sola si estàs confosa i no estàs convençuda. Observa molt bé si et surt a compte evocar-te al noi més gran (no té res a veure que tu siguis més petita, però si que has de valorar com et valora ell per seguir lluitant o decidir deixar-ho estar). Pensa en les conseqüències de cada decisió , que són les que hauràs d'assumir i vés observant què pàssa i disfrutant dels amics que tens ara i de les estones amb tu mateixa, que t'ajudaran a anar-te centrant amb tu. Eli Aulet www.interpersonal.cat