oblidar-lo
hola,ja fa més d'un any que estic molt enamorada d'un noi 15 anys més gran que jo, i ja sé que es un amor platonic i que aixo es normal en l'adolescencia, pero no aconsegueixo ablidar-me d'ell, el vaig cada dia i somnio molt en ell...algun consell per deixar de pensar en ell? tambe cal dir que sempre m'han agradat els mes grans,pro fins ara nomes tenien uns 3 anys mes, els de la meva edat els puc trobar guapos i simpatics i tal pero soc incapaç de sentir algo fort per ells com lo que sento per el que es 15 anys mes gran...que puc fer?
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs al ser un amor platònic és natural que pensis en ell. De totes maneres, no té res a veure en que tampoc et puguis enamorar d'algu més real i amb qui seria més fàcil mantenir una relació. Si no t'atreu ningú més pot ser que sigui eprquè ara mateix no trobis a ningú que cumpleixi les teves expectatives o que simplement et vulguis centrar en tu mateixa (les teves coses, amigues, etc). Està sol també ofereix moltes oportunitats de creixement personal i disfrutar de les altres coses que tens, i quan hagi d'arribar algu que t'agradi, arribarà. Si segueixes sortint amb amigues, fent activitats noves, coneixent gent nova, etc...apareixerà algu en algun moment o altre. Per ara disfruta del teu moment pròpi! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat