mala opinió
Fa una setmana em vaig liar amb un noi que ja portavem molt temps tontejant. Tot anava perfecte fins que vaig començar a conèixer gent del seu entorn que em deia que ell només m'utilitzava, i que lligava amb totes i que jo només era una com les altres. Des d'aquell moment no puc estar normal amb ell quan quedem i quan ens liem fins i tot puc arribar a sentir que em repugna solament per la idea que m'ha posat a dins tothom de que no soc especial per ell. A mi m'agrada molt però pel que sembla jo a ell no.. i no se que fer perque no li puc dir que els seus amics diuen aixo a les seves esquenes :( gracies!
InterPersonal

Hola carlota_2!!
A veure si puc ajudar-te. Et faré un croquis del que jo faria:
1. Primer de tot, importantíssim. Pregunta't a tu mateixa si ell realment t'agrada. Si la teva resposta és que no, deixa'l, però si és que si:
2. Parla amb ell de com et sents, de les pors que tens. No li has de dir què t'han dit els seus amics, simplement li has de dir el que tu sents, per exemple que no et sents especial quan estàs amb ell, que et fa por que també li agradin altres noies o que no vols que t'utilitzi.
3. Davant d'això ell haurà de respondre't i poden passar dues coses: que es confirmin les teves pors i no li agradis tant com a tu ell o que realment estigui per tu.
4. un cop ho sàpigues podràs prendre una decisió, si només et vol per liar-se amb tu, tu decideixes si val la pena i si realment vol estar amb tu, hauràs de començar a confiar amb ell i deixar de banda el que la gent et digui.
T'animes a seguir el meu pla?
Ànims!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal www.interpersonal.cat