Insomni
Hola,
Tinc un problema i és que, últimament, a les nits gairebé no aconsegueixo dormir. Acostumo a dormir una o dos hores i despertar-me, després d'una eternitat per tornar a agafar el son em desperto al cap de poca estona i així continuament. M'ho passo molt malament i cada vegada estic més cansada, m'han sortit ulleres i estic de mal humor. No sé molt bé perquè no dormo, sempre segueixo el mateix horari d'anar a dormir i despertar-me i no bec res que porti cafeina.
Podeu ajudar-me o dir-me formes per adormir-me?
Moltíssimes gràcies per l'atenció.
Petons.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. A vegades l'insòmni pot estar relacionat en si et preocupa alguna cosa, o si estàs passant per època de canvis, etc...Passa a vegades en aquestes situacions i després es soluciona. Ja que els teus hàbits semblen saludables, pots afegir-hi l'esport (córrer, camnar, etc). Això et pot ajudar. També , si fumes o etc, et pot donar insòmni. El que pots fer quan no dormis és no intentar dormir per res, funciona molt que et posis a llegir o a fer alguna altra cosa, no intentis dormir si el teu cos no t'ho demana. Sembla estrany, però aquesta és una solució que funciona per tornar a recuperar els horaris de son. Ah! no facis migdiades durant el dia, això tmabé interromp molt la son a al nit. Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat