dubtes sobre l'amor
Hola, fa temps que no m'agrada ningú. Ja sé que la pregunta poder sembla una mica tonta però jo tinc curiositat. Significa alguna cosa si fa temps que no t'agrada ningú? És normal o simplement no m'en adono?
Em farieu un favor si em responguesiu! :)
Merci! Petons!
InterPersonal

Hola gsg! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. És natural que no et pugui agradar ningú. No té cap significat preocupant, simplement pot ser perquè no hagis trobat a ningú que ara mateix satisfaci les teves expectatives, o que et vulguis centrar en altres aspectes de la teva vida ( els teus projectes, les teves amistats, etc...). Fins i tot és sa no estar sempre pendent de si ens agrda alguna persona, són moments en que van molt bé perquè així ens ocupem més de nosaltres mateixos, de créixer personalment i de disfrutar del que ara si que tenim. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat