relació.
Bon dia,
Tinc 15 anys i ara farà poc més d'un any que vaig començar a sortir amb un noi de la meva edad. Tot anava be però en els últims parells de mesos noto com si s'hagués anat tota la passió que sentia per ell. Ja no parlem tant, quan ens veiem no tenim escenes "apassionades", i m'aborreixo amb facilitat. També em tingut alguna que altre baralla. A més he començat a tenir "sentiments" per un altre noi. He intentat treure'm aquest segon noi del cap però em resulta impossible i cada cop penso més amb ell.
Se que el noi m'estima i m'ho demostra i que podem solucionar els nostres problemes però ja no sento el qeu sentia i em fa por el que comenci a sentir per aquest nou noi.
Que faig??? Moltes amigues em diuen que ja seria hora de deixar-ho però no ho se del tot. Ajudaaa!!!
pd: urgent! no digueu el meu nom
GRÀCIES
InterPersonal

Hola bonica!! Descrius molt bé el que et passa i crec que tu ja saps que el que tenies amb el teu nòvio s'està acabant. Tens molts simptomes que ho indiquen: falta de passió, et fixes amb altres nois, etc. Quan passa això és indicador que la relació s'està acabant, no en tinguis cap dubte. Ara bé, que la relació s'acabi no vol dir que deixis d'estimar-lo. L'estimació va per una altra via diferent i després d'un any de relació és lògic que te l'estimis i no volguis fer.-li mal. Per aquesta raó és molt important que siguis sincera amb ell i li expliquis el que et passa, així podreu parlar-ne i si decidiu trencar si més no estaràs tranquil·la pensant que has fet bé les coses.
No t'agobiis i pensa que això és una cosa que passa, no ets la única a qui li ha passat i que com tot té solució. Parla amb ell i pren una decisió ja que si no patireu els dos en silenci.
Sort!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat