Problemes d'autoestima
Hola!
Necessito ajuda, a la meva classe em fan bulling perque soc lletja, soc molt timida i casi no tinc amics. No m'agrado com soc, em veig molt lletja i una mica grassa. No em sento gens be amb mi mateixa, i tinc l'autoestima baixissima. Penso que no agradaré a ningú perque casi tots els nois es fixen molt en el físic i jo no tinc ni bon cos ni bona cara. No se que fer per estar millor amb mi mateixa, i no em vull maquillar perque llavors es riurien de mi perque soc petita per maquillar-me (tot i que hi ha gent que es maquilla i no l'insulten però com no soc gens popular...).
No se que fer, ajuda siusplau.
InterPersonal

Hola anonima 22! A vegades nosaltres som els nostres pitjors enemics, no siguis tan dura amb tu mateixa!! si nosaltres mateixos no ens valorem, no ens estimem, és molt difícil que algú ho faci. Tot i així segur que tens algú que et valora i t'estima. Parla amb ell/a de les teves inseguretats i escolta les coses boniques que et dirà que segur que són moltes.
Si de veritat et fan bulling a l'escola, és molt important que en puguis parlar amb algú de confiança, la teva família, algun professor,...el bulling és un acte molt greu que s'ha de parar en sec i la única manera és amb l'ajuda d'algun adult que hi intercedeixi. No tinguis por a compartir els teus problemes, callar no és la solució, al contrari, encara engrandeix més el problema.
Intenta fer activitats que et reconfortin, on sentis que se't valora i on a la vegada puguis conèixer gent nova, fora d'aquest cercle on dius que no et valoren i no ets popular. n'estic segura que trobaràs gent que et valorarà i et farà crèixer la confiança en tu mateixa! i intenta potenciar les coses que si que fas bé, que segur que són moltes però que ara no veus perquè només et fixes en les que no fas bé o no tens. Ànims! Segur que te'n surts!!