m'agrada però té novia!
hola fa quatre dies vaig conèixer un noi a arc de triomf i jo notava que ens miravem mutuament i questes coses, despres va seure mab mi i la meva amiga vem estar parlant i em va caure molt bé i tot, als 3 dies despres de pensar l'agrag al facebook no l'agrego li vaig enviar la solicitud i me la va confirmar a l'estona, despres em va costar decidirme perè els meus amics em van convèncer i li vaig enviar un missatge dienti en plan bé que em debia un piti perque ell em va demanar un i em va contestar per al meu punt de vista borde... però té novia i ho se perque ho p0sa al facebook, i se que no m'hauria de ficar en mig de cap relació però esque m'agrada moltissiiim i jo vaig notar que hi havia alguna coseta abans de parlar i coneixens... que faig??? ajudaa!!!
InterPersonal

Hola!! No hauries de ser tu qui està tan nerviosa i patidora, sinó ell! És ell el que té nòvia, no tu, per tant és ell el que ha d'estar dubtant què fer! Si a tu t'agrada i ell s'hi posa bé no hi veig cap problema amb què parlis amb ell… Ara bé, vigila que ell no jugui amb tu o t'utilitzi, ja que si té nòvia i et segueix el rotllo a tu potser en sortiràs perjudicada, per tant ves amb compte.
Quan li agafis una mica més de confiança estaria bé que poguessis preguntar-li per aquesta nòvia que diu que té, a veure com reacciona.
Molta sort!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat