ja no se que fer
hola :),
desde fa ja algun temps la que es suposava que era la meva millor amiga em va deixar de costat, es ficaven amb mi cada dia (elles i mes nenes ``pijes´´), a mes cada dia encara que faig molt esport em veig mes i mes grassa, i sento que la meva vida es grisa i sense sentit, ja no se que fer per tenir un somriure al rostre, sol vui morir (pero no vui arrivar a aquest pun, aprecio la vida) pero ja no se que fer per sentirme be, no vui ser la tipica que esta depre sempre, pero aixi em sento, cada dia amb un motiu mes per plorar.
sisplau aconselleume alguna cosa, no puc mees!!!
InterPersonal

Hola bonica!!! Que t'hagis sentit deixada de banda per la que tu creies la teva millor amiga és molt dur, o sigui que és normal que estiguis feta caldo. Per tant, no et tiris tu mateixa més pedres al teulat. Busca gent amb qui et sentis bé, que t'apreciin, que siguin les teves amigues. És clar que tens mil problemes si la teva millor amiga t'ha fet això!! és important tenir amics a la teva edat, molt important i quan pel que sigui els perdem ens sentim perduts, i desesperats. Posa tota la teva energia a trobar un grup d'amics amb qui et sentis còmoda i veuràs que els problemes que ara tens aniran desapareixent.
Molta sort!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat