ajudaaa
Hola, m'agradaria dir-vos el meu problema. Aqui va: fa poc erem molt amics amb un nen, pero ens vam enfadar I ho vam deixar estar, perque nomes ens feiem mal. Ja hem aclarat les coses, I definitivament no ho arreglem. El cas es que no mel puc treure del cap, jo no vull tornar a ser amic seu, pero no se per quina raó no puc deixar de pensar-hi. Que puc fer?? I siusplau, no em dieu que hem perdoni amb ell, perque cap dels dos ho volem.
P.D. M'agradaria que el publiquesiu a la pagina web, ja que tambe agraeixo l'ajut dels fans. GRACIES
InterPersonal

Hola! Segurament no pots treure-te'l del cap precisament perquè no has pogut arreglar les coses amb ell. No sé quin és el problema que heu tingut per tant no puc ajudar-te en aquest sentit, però pel que dius entenc que una persona que ha sigut important per tu en una època de la vida no s'oblida d'un dia per l'altre, ni que passi una setmana o un mes i encara és més difícil quan la relació s'ha trencat per algun tipus de desavinença.
el que has de fer és no forçar-te, com més volguis oblidar-lo més present el tindràs, per tant no estiguis pensant això tot el sant dia, si penses en ell, pensa-hi, cap problema, el temps serà la teva única ajuda per anar-te'n treient del cap, o sigui que has de tenir paciència i no voler còrrer més del compte!
Sort!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat