Amorr
Hola, tinc una pregunta molt important! Ja fa anys que el meu millor amic esta colat per mi, m'ho a dit molts cops i m'ha demanat sortir un munt de vegades el que passa és que sempre li he dit que no! Però he de reconeixer que no és fàcil ja que avans de que l'hi hagi repost em comensa a enviar missatgets com : " que sapigues que seria l'homme més feliç del món ... " i em fa molta pena dirl'hi que no! Això vol dir algo ?? M'he plantejat varies vegades sortir amb ell però spre ho he deixat estar ! M'agradaria saber que fer ! Sorto amb ell una temporada i aveure que passa? Directament segueixo deixan- lo a la zona de només amics ?? L'última cosa i un dels motius pels quals no he sortit amb ell és que encara que ell em figui que m'estima i que soc la que més l'hi agrada amb diferencia, té una cosa anomenada: "la llista" on classifica a les noies per les quals sen algo ( ara mateix dos, jo i una amigua ) !!
Gràcies.
InterPersonal

Hola!!! Gràcies per la teva consulta. Mira, el pitjor que pots fer és sortir amb algú per pena, seria un error segur. Si de veritat l'aprecies, fas bé de dir-li que no, ja que encara que et sembli que li fas mas amb el teu no, encara seria pitjor si l'haguessis de deixar un cop estiguessiu junts. Si mai t'acabes enamorant d'ell, ho sabràs, no en tindràs cap dubte, però mentre dubtis és millor no embolicar més les coses. El fet que tingui una llista no és cap mal, ell és el teu amic i t'explica les seves coses més íntimes, per tant és bo que t'ho hagi explicat, pensa que moltíssima gent fa llistes, però no ho expliquen, que sigui tan sincer és un bon indicatiu que no t'amaga res.
Estigues tranquil·la i disfruta la seva amistat, amb el temps potser la seva insistència et farà rendir-te al seus peus…
Sort!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat