millo amiga
em sento fatal perq crec k la meva millo amiga i jo no durarem gaire desde k som millors smigues passa mes de mi i li dic i senfada k hauria de fer dirli k estic farta della o aguantarla mes???
InterPersonal

Hola!! Les amistats no poden forçar-se. el fet de ser la millor amiga d'algú és una cosa que sorgeix no d'un dia per l'altre, no és com amb les relacions de parella que hi ha un moment que algú li demana a l'altre perquè sigui a seva parella, sinó que amb l'amistat és un procés que es dona amb temps. Hi ha moltes coses que poden fer-te veure que algú és la teva millor amiga, coses com la confiança, l'afinitat, l'estimació, el respecte, la complicitat, etc. i aquestes coses no s'aconsegueixen d'un dia per l'altre. Si la eva millor amiga passa de tu, alguna cosa passa. hauries de seure amb ella i preguntar-li, si realment és la teva millor amiga, t'atendrà sense cap dubte, si no ho fa, potser és que en realitat la vostra amistat no és tan ferma com sembla.
Ànims!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat