Regals!!
Hola, bona tarda, voldria fer-us una consulta, d'aqui menys d'un mes la meva mare farà 50 anys, i voldria fer-li un regalet, he parlat amb el meu pare i malauradament no estem molt bé de diners,i volem que sigui alguna cosa, un poc personal, un petit detall que faci que la meva mare estigui feliç el seu dia d'aniversari. Si us plau! Em podríeu dir alguna idea per a regalar-li?
Merci!(:
InterPersonal

Hola Patri. Sóc l'Assumpta.
Em sap greu perquè quan tinguis la resposta a la teva consulta potser ja ha passat l'aniversari de la teva mare. La veritat és que no donem l'abast, tot i que ja hi estem posant mà. Bé, si més no et pot servir pel proper aniversari. Pensa, segur que ja ho has fet, amb aquelles coses que li agraden a la teva mare (no només materials sino coses que la fan feliç de veritat). Podeu preparar-li un àlbum de fotos d'aquests digitats que també te'l poden imprimir amb un recull de fotos de diferents moments de la seva vida, també podeu preparar-li una excursió (si li agrada caminar) a algun lloc que li agradi especialment i després fer un dinaret si us arriba el pressupost (ara que comença el bon temps és una bona idea!). També hi ha l'opció de fer-li una festa sorpresa amb família i amics més directes (no té perquè ser en un restaurant, sino en algun lloc on pogueu llogar la casa i fer el menjar vosaltres o llogar un catering, que surt més bé de prou). Li podeu gravar un video casolà on surtin també família, amics, companys/es de feina..., on sortiu parlant i dient 4 coses d'ella, ballant (tipus lipdub). Un massatge relaxant, un sopar en parella, un xec regal d'aquest que pots triar l'activitat, etc. Segur que trobareu diferents opcions.
Gràcies per la teva confiança. Moltes felicitats a la teva mare de part nostra!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat