no se de titols... nota, he fet random al any de naixement
Hola...
Doncs fa un temps, al gener em vaig barallar amb la meva millor amiga, i no ho va voler arregla. Jo tenia un amic i mel va robar i ara ell no em fa ni cas i la meva altre amiga s'ha enfadat amb mi.Ara no tinc ningu amb qui anar a la clase. Que faig? Hi ha alguna manera de recuperar el meu amic?
Gracies
InterPersonal

Hola andreaa217. Sóc l'Assumpta.
Potser en aquell moment d'"enfado", en calent, la teva amiga no va voler parlar-ne però ara ja ha passat un temps (4 mesos) i les coses es veuen d'una altra manera. Per què no intentes tornar-ne a parlar amb ella?. Però buscant el moment i el lloc adequat, amb tranquilitat, i pensant molt bé què li vols dir i com. No tant buscant els retrets sino exposant la situació i explicant què és el que et va molestar i com et va fer sentir, acceptant els teus errors si els vas cometre i demanant perdó si cal...Permete'm que posi una mica en dubte això que dius "jo tenia un amic i me'l va robar...". Ja entenc què vols dir però pensa què va passar exactament, ja que els amics en principi no es roben així com així, i actua en conseqüència...Pots fer el mateix que t'he dit amb el teu amic. Ànims, segur que no tot està perdut.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
www.interpersonal.cat