Amor
Hoola:)
Bueno m'agradaria que m'ajudessis en un tema.
Jo fa un temps que m'agada un de la meva classe. Fa poc me'l van possar al meu costat, parlem molt i ell sempre fa conya amb mi de que soc molt baixeta i coses aixi, em diu que soc enana... però ho fa de broma per fastidiarme, i he llegit moltes coses d'aqui que diuen que molts cops molesten i vol dir que potser els hi agrades. però no crec que sigui el meu cas. Per whatsapp parlem molt poc. Però el que importa es com es amb mi cara a cara. sempre a la classe parlem, fem conya, ens riem l'un de l'altre, em parla dels seus amics, pregunta per coses meves... pero a la que arriba l'hora del pati ell marxa corrents, algun cop fa un ultim comentari, pero gairebé sempre marxa de cop. el cas es que hi ha una altra noia, que va tontejan amb tots i també amb ell, i casi sempre ell li segueix el rollo, i sempre es devant meu:( i ami em fa moltissima rabia. Se que ell no voldria res amb mi, ell es mes gran, i bastant mes alt que jo, pero al seu costat em sento genial. Li diries el que sento?
Ell busca mes noies guapes i que estiguin bones, i no es precisament el que crec que sigui jo. Mai mel trec del cap sempre penso amb ell, cada segon. i sempre em moro de ganes dd'obrirlo pero tinc por del que pensarà de mi.
que faries? li diries algo? Li diries el que sento? esque si es així tinc por de pedrel per sempre. Creus que ell voldria algo amb mi? Pot ser que no li agradi pel meu físic i que per aixo mo vulgui res amb mi?
petooons i moltes gracies:)
InterPersonal

Hola mr99. Sóc l'Assumpta.
Pel què expliques, amb aquest noi ja heu començat una mica el joc del "tonteig". I ell et segueix...El què passa és que potser després a l'hora del pati, li agafa vergonya i no sap com seguir. I a tu crec que et passa el mateix. Com saps amb tanta certesa que que ell no vol o no voldria res amb tu? Per sort, el físic no ho és tot en aquesta vida, i és més, a tothom no li agrada el mateix tipus de físic. Ja sé que a la teva edat aquest fet pesa més, se li dóna més importància, i està més estereotipat (noia alta, prima, rossa, cabell llarg...noi alt, fort, muscultat, etc.). Però la realitat ens diu que les coses no són així, i que l'atracció, el desig, la passió o l'enamorament...van molt més enllà de l'alçada, el pes, el color de cabell o altres característiques. La manera de ser, el caràcter, l'actitud...són coses molt importants i que també ens ajuden a "lligar". Per tant, deixa't estar de "tonteries" i passa a l'acció. Si no ho proves no ho podràs saber mai.
Gràcies per la teva confiança. Un petonàs.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat