Drogas
Des de que va morir Cory Monteith que me obsessionat molt amb les dorgues, encara que jo en consumeixo (nomes marihuana) em fan molt de pànic les agulles i no se que fer. Moltes gracies
InterPersonal

La mort d'una persona jove com Cory Monteith ens deixa a tots tocats, sobretot si és per una causa com la seva, les drogues. No em dones molta informació, però n'estic segura que ja saps que jugar amb les drogues és perillós, per tu i per la gent que t'estima. N'estic segura que la família i els amics d'en Cory haguessin desitjat que ell no les hagués provat mai per evitar que acabés com va acabar. No cal que t'obsessionis amb una cosa que ni tan sols has provat, intenta parlar-ne amb els teus amics, compartir les pors sempre ajuda. I mira, és una sort que et facin pànic les agulles, així segur que no les provaràs!! Ànims! n'estic segura que te'n sortiràs!