AJUDA PLIS!! :( CONTESTEU XFA...
Holaa! tinc 14 anys i bueno...
Estic tenint molts problemes, problemes en tot...!
Familiars, com per exemple que als meus pares els posin a la presó per culpa del que ha passat...
Problemes al insti (no em fan bullying ni res, en el tema profes i notes) etc..
I a part de això, em veic gorda i no menju, però despres per no menjar m'entra ansietat de menjar i em faic uns atracons, i despres de fer el atracon em sento fatal i la majoria de cops bomitu, els altres cops no ho faig perque tinc a algu i devan seu no puc fer res...
Pensareu... i ami que mexpliques?
Donç... Necesitava dir-ho a algu, que majudes i em dongues algún consell, ya que...
No tinc ganes de vuire, cada dia estic tencada a les fosques sola a la meva habitació plorant i quasi mai vaic al insti, esque no.. no puc, em trobo malament i tot.
Cada dia sem passa pel cap suicidarme, l'any passat ya ho vaic intentar i em vaic pendre nosequantes pastilles, però no em va passar res...
En aquestos moments lo únic que vui es desconectar sabeu? No sé que fer... Siusplau ajudeume necesito algun consell o lo que sigui...
Moltes gràcies!
Elena Crespi

Hola Anoniii144,
primer de tot dir-te que ens sap molt de greu que estiguis en una situació com aquesta.
En segon lloc demanar-te que intentis agafar forces d'on puguis perquè en moments com aquest és quan és més important trobar alè per sortir al carrer, anar a classe i trobar altres coses que t'ajudin a omplir el teu temps.
Entenc que la situaciód els teus pares és complicada pel que dius però tu no ets qui ha de pagar per això, tu has de tirar endavant.
Si fas fartaneres perquè no menges i llavors vomites... et recomano una altra cosa: intenta no deixar de menjar perquè així no et vindran ganes d'afartar-te i llavors et sentiràs malament. Intenta que el tema del menjar funcioni perquè això t'ajudarà a tenir energies per tirar endavant.
Sobre el suicidi, evidentment et recomano que no ho intentis sense abans haver provat de ser feliç i per això necessito que t'activis... que vagis a classe, que t'esforcis en aprendre, en estar bé amb els teus amics, en tenir bons moments amb ells, en trobar petits somriures...
T'envio molta enerfia!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres