No sé si l'he perdut...
Hola Marina, sé que no es gaire important...però per mi és essencial. Quasi totes les meves amigues s'han liat, sé que només tenim tretze anys, però sentu com si ja m'estigués quedant enrrere... ahir era la meva gran oportunitat, perquè per fi veia el noi que ens molem mutuament(ja que jo i ell només parlavem per facebook) però la meva vergonya va poguer amb mi i vaig ser incapaç de dir-li res els seus amics m'ha l'anaven portant i jo no vaig ni poguer-li dir res i anava girant la cara... el meu cap només pensava preguntes com ara: i si no em sé liar?, i s'hi em passa el mateix que li va passar a la meva amiga que li va sortir malament?...ara sé per altres veus que s'està rallant i que pensa que sóc una sudona...pfpf no sé què fer...
Gràcies!
Elena Crespi

Hola guapa! suposo que la Marina et deuria respondre a alguna pregunta... en aquesta ocasió et respondré jo, d'acord?
T'explico: les primeres vegades de tot sempre són les que no surt tot molt bé: els primers petons, les primeres vegades que es condueix, la primera vegada que fas qualsevol cosa no sol ser la millor.
El més important és APRENDRE! i dels primers petons també se n'aprèn molt, surtin millor o pitjor!
També et diré una altra cosa: quan vulguis fer-te el primer petó has de fer-lo amb algú que creguis que realment vols.
Sigues tu la que decideix i no el pensar si la resta ja ho ha fet o no.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com