SOS
Hola!!tinc 19 anys i tinc un lio mental en el cap, us explico..
Tinc novia desde fa gairabé 2 anys,en aquesta persona l'he estimat com a ningú, és la parella que més m'ha importat, i ha sigut el meu primer gran amor.
Per altre banda, desde sempre, conec a una atre noia que sempre m'ha agradat, i hu confeso.. he tontejat amb ella la majoria del temps de la meva relacio amb la meva novia, el principi era més per diversió, fins que el final m'he adunat que comenso a tenir sentiments per ella, i esque us dic la veritat, em torna boig. A les festes del meu poble vaig quedar d'amagades amb ella i ens vam acabar lian, va ser una nit maravillosa i afeginhi que ara mateix tinc problemas amb la meva actual parella..Tinc el cap fet un lio, jo ala meva novia l'estimo molt, he compartit viatges i molts moments aamb ella, pero no em puc treure del cap a laltre tampoc... es hora de acabar el camí amb la meva novia i arriesgar per laltre? o seguir lluitan per el meu primer amor?
InterPersonal

Hola!!
Si t'ha passat tot això jo crec que és perquè alguna cosa no acabava de rutllar com cal amb la teva nòvia. Ara bé, això no vol dir que no puguis solucionar-ho i jo no puc dir-te a qui escollir. El que si puc aconsellar-te que sigui quina sigui la que decideixis escollir a de ser a totes. Si vols continuar amb la teva nòvia, hauràs de tallar per complert la història amb l'altra, per complert, sents? sinó continuarà interferint en la teva relació i si pel contrari decideixes anar amb l'altra, hauràs de tallar amb la teva parella encara que te l'estimis. Estimar a una parella que ha durat tant de temps és normal. Sol passar que deixem de sentr-nos atrets i ens atrau altra gent sense deixar-la d'estimar, és normal, com tu dius heu viscut moltes coses junts, però estimar no és suficient per tirar endavant una relació de parella, a part d'estimació hi ha d'haver atracció, és bàsic perquè la relació sigui complerta.
Hauràs de seure i meditar quina decisió prens, i ja saps que sempre que prenem decisions hem de pensar en les conseqüències per saber-les afrontar tan bé com poguem.
Molts ànims!
Marina Marull, www.interpersonal.cat