Necesito ajuda!
T'explico:
Soy gay, i crec que m'agrada un noi que va al meu insti, es una mica més petit que jo, pero només per 1 curs.
El problema és què jo mai he parlat amb ell, i tampoc se si es gay o no! Ho sembla, ja que té moviments i el seu to de veu el delaten bastant, apart de la seva actitud, però no se si m'agrada o no, o directament no se el que m'està passant :S
Què puc fer? Necessito ajuda urgent!
InterPersonal

Hola!!
Primer hauries d'esbrinar si t'agrada o no, ja que fins que no ho tinguis clar és absurd que et mengis el tarro. Segurament els dubtes et venen per la por a pensar que si t'agrada i no és gay, no vols patir, però malaurademanet no escollim de qui ens enamorem, per tant sigues sincer amb tu mateix i dona't permís per esbrinar si és real el que sents per ell. Si no ho tens clar, jo no faria res més que esperar o bé a què et passi o bé a què vagi a més, en canvi si ho tens claríssim hauràs d'esbrinar si ell és o no gay. Com? Bé, jo el que faria és començar per fer-me amic seu, quan més t'hi apropis més informació podràs treure'n, ja que no me'n fiaria gaire del que puguin dir els altres.
Espero que tot això t'ajudi d'alguna manera.
Molta sort!
Marina Marull, www.interpersonal.cat