ANONIMAAA (JO + ELL)
QUE SIGUI ANONIMM TU SUPLICOOO!
Estic a mitges amb un noi i no parem de deixar i tornar, ja ns _ fer perquè m'agrada molt i no puc de deixar de parlar, però em sento molt malament perk moltes vegades esta com 'bipolar' vull dir em diu coses preciosa i després m'ignora i així contínuament i alfinal acabo malament, lo dolent es que si ho deixem després tornem i noto que soc com un objecte, però no. Com estic coladeta perdudament d'ell  pues no puc evitar-ho i ho reconec la majoria de les vegades m' encantaa parlar amb el amb un to una mica pujadet, però no se k fer necessito consell siusplauu. que Devéria fer? Anònim
P.D. M'agrada molt pero amb molesta aixo de deixaru i tornar, espero el teu consell. MOLTEES GRACIIEES
InterPersonal

Hola!!
No veig més solució que parlar amb ell i intentar arribar a un pacte perquè la vostra relació canvii. Pel que sigui heu agafat una dinàmica que no és gaire bona i ara esteu en un cercle vició que heu de tallar d'alguna manera. Una possibilitat seria no tornar amb ell si et deixa (és a dir, no li posis tan fàcil) potser si de veritat s'espanta perquè es pensa que t'ha perdut de veritat, reaccionarà i no tornarà a deixar-te tan fàcilment. però jugar a aquests jocs és perillós perquè algun dia el tret us sortirà per la culata i prendreu mal.
Si pots parla primer amb ell i diga-li que no t'agrada com està anant la vostra relació a veure si ell està disposat a fer alguna cosa per canviar…
Molta sort!!
Marina Marull, www.interpersonal.cat