Que puc fer?
Hola! tinc 14 anys y fa uns 3 dies em van dir que si volia coneixer a un noi,la vritat es que tindria algo amb ell no nomes un lio sino algo serio,pero vui que mobri ell per comenzar a parlar ya que ell es el que sa interesat per mi,pero no o a fet y aquest es el problema perque yo em pillo molt rapid ancara que no estigui enamorada y tinc por de que macavi agradant molt y que ell solament vulgui un lio,que me aconselleu?
Graciies:)
InterPersonal

Hola!! T'aconsello que no corris tant!! Has d'anar més a poc a poc i no te'n fiis al 100% del que et diguin els altres, de qui t'ha de fiar és com a molt d'ell, per tant fins que ell no et digui res jo no faria res, si de veritat li agrades ja donarà senyals de vida i si no en dóna potser és que els que t'han dit això no ho sabien tan segur com es pensaven. Abans que passin les coses no t'avancis als aconteixements, si de veritat li agrades primer t'ho ha de dir o demostrar-t'ho d'alguna manera, llavors ja tindràs temps d'esbrinar si només vol un rotllo o alguna cosa més seriosa. Però espera't a saber segur si li agrades o no!
Sort!
Marina Marull, www.interpersonal.cat