No se si demanarli...
Hola,
Soc una nena de 14 anys fa uns mesos magrada un nen i a ell tambe li agradu, pero yo vull que em demani per sortir pero no mu demana els dos ens em enat aqui, no se que fer. Li demano? O m'espero?
I també tinc por de quan ens veiem tindre vergonya i que sem llanci.
InterPersonal

Hola bonica!!! la vergonya i l'amor gairebé sempre van agafats de la mà. Però és una vergonya que no és dolenta, et protegeix d'anar massa ràpid, per exemple. En el teu cas, si els dos us agradeu i ho sabeu, no cal còrrer, si ell no et demana per sortir segurament també serà per vergonya per tant, quan tu ho tinguis clar i te'n vegis amb cor li demanes, ja veuràs que ell també ho voldrà i que li serà de gran ajuda que tu t'avancis. Intenta no còrrer, simplement disfruta el que tens ara i el que hagi de venir ja vindrà, segur!
Molta sort!
Marina Marull, www.interpersonal.cat