és important siusplau ...
Jo vull saber que he de fer per sentir-me bé amb mi mateixa, per ser feliç i per disfrutar de la vida..., no sóc feliç, em sento fatal i m'aïllo jo mateixa... em monto paranoies i em dona la sensació de moltes coses que diuen que tot m'ho faig jo... vaig al psicòleg però ja no ser que fer perquè jo em segueixo sentint malament...
InterPersonal

Hola!! Si vas al psicòleg i no notes cap millora has de dir-li, dóna-li la oportunitat de què t'expliqui quin ha de ser el procés que hauries de fer per sentir-te millor, però no et quedis plegada de braços. No em cansaré mai de dir que els psicòlegs ajudem a la gent a estar millor, però què és cada persona qui ha de lluitar per aconseguir-ho. Sinó la millora és impossible. Per tant, demana-li al teu psicòleg que et digui què pots fer tu, quines coses podries fer per ajudar-lo a ajudar-te.
Quedant-nos de braços plegats i queixant-nos no aconseguirem mai gairebé res, per tant continua lluitant amb les eines que ell o ella et dongui i amb les que tu ja tens.
No et rendeixis, aquestes coses volen temps.
Molts ànims!
Marina Marull, www.interpersonal.cat