Com puc recuperar la meva millor amiga?
He probat de tot, demanan-li perdó, enviant-li cartes....
No em vol fer cas, però jo sense ella més molt difícil pensar en una aaltra cosa que ella.
Diu que ara ella té unes altres millors amigues, i que ella va per un camí i jo per l'altre. Les altres amigues diuen que la deixi estar, que si ja m'ha reemplaçat que no era una amiga de veritat, i que tinc moltes altres amigues. Però esque amb ella he passat molts dels millors moments de la meva vida, no la vull pedre.
Que puc fer?
gràcies.
InterPersonal

Hola!!! Saps aquella dita que diu que si estimes molt algú l'has de deixar volar en llibertat? Si torna és que sempre ha set teu si no torna és que mai ho ha set. Doncs crec que explica molt bé el que hauries de fer. Tu ja ho has fet tot per recuperar-la i ella no vol tornar, no? Doncs no insisteixis més, li has de donar la oportunitat de que et trobi a faltar, que noti la teva absència, potser llavors tornarà i si no ho fa sempre et quedaran els records dels moments que heu passat juntes, però creu-me has de mirar endavant, mentre et quedis aquí encallada no podràs aconseguir res.
Molts ànims!!
Marina Marull, www.interpersonal.cat