m'agrada un noi
hola fa temps que m'agrada un noi que sempre esta tontejant amb mi però de vegades també ho fa amb altres noies i no se si li agrado o no i em fa molta vergonya preguntar-li no fos cas que no l'agrades i quedes malament davant de ell . Si us plau hem podeu ajudar !
Elena Crespi

Hola!
Doncs... de vegades hi ha persones que els hi agrada tontejar amb més d'una persona a la vegada... i no sé si aquest noi és dels que tonteja amb més d'una noia.
Si tonteja amb tu serà que potser li agrades una mica però no sabem si més que a les altres o no. I si vas observant què fa i què deixa de fer?
Quan parlem d'amor... de vegades hem de deixar que el temps vagi col·locant les coses al seu lloc... tu fes el que sentis que has de fer i ja veuràs si ell s'acosta o s'allunya... però has d'estar preparada per a qualsevol de les dues coses.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com