...
Hola, fa molt de temps que tinc problemes d'autoestima, no em se estimar a mi mateixa, em miro al mirall i no em veig guapa ni prima si no tot el contrari en cara que els del meu voltant no opinen el mateix... No em valoro i ja no se que fer, jo aparento sempre estar feliç, sempre estic amb el somriure davant els altres, però quan arribo a casa no estic igual.. Se que els consells son '' t'has d'estimar, no t'has de fixar en el que tu no tens i els altres si i bla bla.. '' M'ho han dit molts psicolegs ja que estat en molts.. Pero res em serveix i ja no puc més, necesito veure'm bé, necessito mirar-me al mirall i saber que em puc menjar al món, gracies.
Elena Crespi

Deixa'm fer-te una pregunta: com hauries de ser per mirar-te al mirall i saber que et pots menjar el món?
Ja estàs fent allò que t'acosta a aquest ideal?
El més important quan vas a un psicòleg és que realment vulguis creure en tu mateixa i vulguis estimar-te. Els psicòlegs, malauradament, no fem miracles. Potser has de trobar el psicòleg que realment et pugui ajudar i amb el que realment puguis implicar-te en una teràpia... però et remeto al principi de la resposta...
com hauries de ser per mirar-te al mirall i saber que et pots menjar el món?
Ja estàs fent allò que t'acosta a aquest ideal?
Elena Crespi i Asensio
www.elenacrespi.com