Estic cansada
Hola, fa un any i mig aproximadament, o potser més, que estic trista permenentment, no tinc ganes de res, he perdut totes les amistas i la realció amb els meus pares ja que el meu caràcter és ineguantàble, la veritat es que no m'aguanto ni jo, no se perquè tampoc vull que estiguin al meu costat, prefereixo estar sola, fa tres anys que em vaig ficar en el món de la autolessió, vaig parar una temporada però fa un dos anys que hi he tornat, realment sento que no puc més, he pensat en el suicidi varis cops, fins hi tot ho he intentat i es que realment no trobo sentit a res ni tinc ganes de quedarme aquí, només estic bé quan dormo. A casa res va bé i no m'agrada estari, com dir-ho, tot está malament, sento que això no s'acabar mai, vull tornar a estar bé i no així. Que em pasa? Perquè estic així? Cambiará algún dia?
InterPersonal

Hola! Canviarà si tu fas alguna cosa perquè canvii. Has agafat un camí que t'està fent més mal que bé i ara has de modificar la teva ruta. No t'agobiis, la manera de fer és pas a pas, no intentis afrontar tots els teus problemes de cop, ja que t'agobiaràs i perdràs la motivació, has d'anar pas a pas i això significa agafar cada problema per si sol i no parar fins notar una millora. Si penses que sola no podràs crec que t'aniria bé comptar amb ajuda, per tant que no et faci cap por anar al psicòleg o demanar als teus pares que t'hi portin. Tant si vas al psicòleg com si decideixes fer-ho sola, pensa que has de posar-hi de la teva part part per aconseguir que les coses canviin, sinó no aconseguiràs que les coses vagin millor.
Molts i molts ànims!
Marina Marull, www.interpersonal.cat