Pares
Hola, tinc un petit problema,al meu avi de part de pare li agrada molt ballar, i fa temps qe es va qedar viudu i no anava a ballar.Fa un any o aixi, la meva vesavia de part de mare va portar a casa a una amiga seva que tmb li agrada molt ballar, van començar a anar junts el meu avi i aqesta dona a ballar, pero la meva vesavia, no ho va trobar correcte i va dir a la meva mare qe aqesta dona nomes volia els seus diners, la meva mare al saber aixo, va deixar de parlar amb el meu avi, i a conseqüesncia, el meu avi ja no va anar mes al vall. Ara, fara dos mesos, va tornar anar al vall amb aqesta dona, i acasa meva el meu pare i la meva mare es barallen constantmen per aixo, a mi mafecta molt, ja que vull qe el meu avi sigui feliç i qe els meus pares no es varallin.Li he dit al meu pare que es divorci de la meva mare però, no em vol fer cas.Que puc fer? Ajudeu-me perfavor:(
Elena Crespi

Hola Paaulaa19, com estàs?
De vegades, com et passa a tu, et veus ficada enmig de baralles d'adults que no acabes d'entendre... Possiblement el teu avi sigui prou gran per veure si vol anar a ballar amb aquesta dona o no. Però els teus pares deuen patir perquè sempre costa veure que algú refà la seva vida després de la pèrdua de la parella.
No sabem com ha arribat la teva besàvia a la conclusió de que aquesta dona només el vol pels diners però el risc de conèixer a gent nova és aquest... que hem de confiar que el que volen és bo i no dolent.
Has parlat amb el teu avi? com ho veu ell? què en pensa?
Potser seria bo que intentessis parlar amb els teus pares, de manera mooooolt tranquil·la.
De totes maneres, és bo que et preocupis pel teu avi però no és bo per tu que estiguis tan moixa pel tema. És important que els grans aprenguin a resoldre els seus problemes, també.
Una abraçada i molts ànims!
Elena Crespi i asensio - www.elenacrespi.com - www.interpersonal.cat