HOLA, AJUDA ES MOoLT URGENT!
Fa un temps vaig escriure i no em veu contestar... Mira, jo soc un noi i des de farà un any que estic molt unit amb el meu millor amic ( que es noi ) I estic un poc cunfos, ja que no se que es el que esta pasant entre nosaltres, ens veiem cada dia, i sempre ens abraçem molt i ens diem que ens estimem com amics, pero l'extrany és que quan ens abraçem jo poso les meves mans al seu cul, i ell es deixa, i ami... doncs m'agrada! I avegades quan estem sentats jo poso la meva mà per sobre del seu paquet, i ell es deixa, osigui no diu res al respecte, i a ell se l'hi posa dura... Això sempre pasa quan estem sols i ens abraçem, mai em parlat d'això, es com si no pases, ens em masturbat junts miran videos de ties, i ell es lia amb ties, i jo també sento atracció per les ties, pero ultimament sol vull estar amb ell, parla amb ell... Que significa tot aixo? Que esta pasat? Estic fet un lio!! PERFAVOR AJUDA URGENT!!!
InterPersonal

Hola, no puc dir-te exactament el que significa perquè pot voler dir moltes coses. Suposo que vols saber si ets gay o no, però això no ho sabràs fins que facis algun pas més, és més potser no tens perquè ser gay, si també t'atrauen les noies potser ets bisexual. No crec que faci falta que ens pengem una etiqueta abans d'hora, simplement deixa't portar pel teu cor, és ell qui mana! Si t'atrau el teu millor amic, has de parlar amb ell del que sents, intenta no ser molt directe, ja que no saps com reaccionarà, però d'alguna manera més sutil parla amb ell del que esteu fent, del que pensa sobre la homosexualitat, etc. Així tindràs alguna idea sobre si ell està tan confús com tu o pel contrari per ell només és un joc sense importància.
Quan ho sàpigues podràs actuar amb més coneixement de causa, si per ell només és un joc, potser és millor que no et facis mases il·lusions, en canvi si descobreixes que ell també està confós, potser podreu parlar més sincerament sobre els vostres sentiments i dubtes.
Molta sort!
Marina Marull, www.interpersonal.cat