La soledat no és estar sol, és estar buit.
Hola.
Fa bastant de temps (3 o 4 mesos) que em sento molt sola. Em dóna la sensació de que ningú m'estima tret dels meus pares.
A l'insti les meves amigues es posen sempre amb mi i només volen estar amb mi quan a elles els interessa, sinó no. Tot comença sempre amb alguna broma sobre algun defecte meu que acaba a més, al principi no em molesta (ja hi estic acostumada) però al final fa mal, encara que sigui una simple broma em molesta molt.
Vaig arribar a tal punt de voler morir. Sé que és una cosa molt forta, morir, però tampoc crec que arribés a importar gaire a ningú.
Em sento sola i és una merda.
Fa uns dies que em passa pel cap (cada vegada més sovint) la idea de fer-me mal d'alguna manera, com elles, però físicament. He pensat en vomitar (tot i que el meu pes no em preocupa, o això crec jo) (estic per sota del meu pes ideal) o en ferir-me d'alguna manera. Sempre estic apunt de fer alguna cosa però si mai he fet res és per els meus pares. No vull defraudar-los, no vull que pensis que és culpa seva, que són ells els que m'han portat això o que és perquè no m'han educat bé. Em preocupen. Ells són la única raó per la qual encara no he fet cap bestiesa.
Tinc una amiga, una de veritat, el problema és que viu moooolt lluny i no l'he pogut conèixer mai en persona. Ella és la única.
Ningú sap que em passa tot això pel cap ni que he pensat en vomitar o fer-me mal però no vull dir-ho.
Gràcies.
InterPersonal

Hola!! Pel que em dius veig que estàs deprimida, que ets sents buida com dius tu, però encara tens ganes de lluitar perquè alguna cosa canviï, sinó no tindries aquestes idees de fer-te mal o vomitar. Mira, si realment estimes als teus pares i no els vols defraudar dóna'ls-hi la oportunitat d'ajudar-te. Abans de fer res del que dius que vols fer, explica'ls-hi com et sents i demana'ls-hi ajuda. Segur que anar a un psicòleg t'ajudarà a sentir-te millor, tu sola no pots solucionar-ho i jo des d'aquí no puc ajudar-te tant com voldria. fes-me cas i demana ajuda a un professional. Ja veuràs com aconseguiràs estar millor. No cal estar molt malament per anar al psicòleg, la nostra feina és més fàcil si veniu a consultar-nos abans que el cas empitjori, per tant, no tinguis cap por per sol·licitar una consulta.
una abraçada molt forta!
Marina Marull, www.interpersonal.cat