No sóc com els altres
Hola!
Fa temps que noto que tinc una vida molt avorrida, que no surto de la rutina de cada dia, i que la gent fa coses, té experiències sexuals, té hobbies, coses que li omplen el temps, o alguna cosa que els identifica o en què destaquen, i jo no. SOCORS, NECESSITO SORTIR D'AQUESTA ESPIRAL! :$
InterPersonal

Hola Carlos! El primer pas de sortir d'una espiral és adonar-se que estàs en una, per tant vas pel bon camí. Les experiències vitals no es troben assegut al sofà de casa o quedant-nos en la nostra rutina diària, per tant el primer que has de fer per trencar aquest cercle visiós és posar-te actiu i moure't. Pots apuntar-te a llocs nous, associacions, casals, ong's, o somplement viatjar, sortir, veure món. Segurament ets molt jove, però pots utilitzar els estius per fer algu voluntariat a l'estranger on de pas que tindràs noves experiències aprendràs una nova llengua. què et sembla?
Ara bé no et deixis enlluernar pel que fa l'altra gent, ni et posis fites poc realistes, les vides des de fora poden semblar molt interessants però mai ho són tan com semblen. Tu centrat amb la teva i no et vulguis comparar. la teva vida serà tan interessant com tu la vulguis veure!!
Una abraçada!!
Marina Marull www.interpersonal.cat