Un amic s'ha tornat imbècil!
Des de 5è de primaria que ens coneixem que ha sigut un dels meus millors amics, de fet a primaria no anava a la meva classe però desde que hem començat l'eso ara ja si, jo i els meus amics creiem que s'ha tornat un imbècil en el sentit que li agrada molt fer-nos rabiar i fotren's, a mi em dóna la sensació que hi ha gent que et cau molt bé fins que els tens a la classe.Bé la veritat esquè seguim sent amics peró no és com abans i no sambem que fer... Espero que em pogueu ajudar o més aviat el POGUEU ajudar, perquè s'ha tornat molt rabiós i molt tacanyo/rata... Gràcies!
InterPersonal

Hola Jan!! Jo no tinc cap vareta màgica per fer canviar la gent des d'aquí! Tan de bo fos tan fàcil!! Si creus que el teu amic ha canviat tant, per què no li dius? Dóna-li la oportunitat d'explicar-se i si vol conservar la teva amistat potser fins i tot de canviar. Ara bé, no hi posis acusacions pel mig, ja que la única cosa que aconseguiràs serà empipar-lo. Li has de dir com et sets i la ràbia que et fa pensar que ja no esteu tan units com abans, però intentant parlar des del jo, no des del tu, (jo em sento, jo crec, jo voldria… enlloc de TU ets, TU fas, Tu estàs, …) a veure si així aconsegueixes connectar de nou amb ell i solucionar els vostres problemes!!
Molts ànims!!
Marina Marull www.interpersonal.cat