Autoestima
Tinc l autoestima pel terra i la meva novia sempre s esta queixan, ames ella tambe em va posar els cuernos i yo segueixo amb ella i li van molts a derrere amb els q s habia liat i jo encara llavors estic malalment pk si lo comento coses d aquest tipus ens acabem barellan ... i no vull pk es el mes gran que tinc i m el estimo moltisiim i no la vull perdre ajudam suusplau
de una noia preocupada ;(
InterPersonal

Hola Sheila! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que estàs en un moment complicat de la relació. Cal que analitzis quin és el problema real. Entenc que l'estimis molt, però cal que també valoris com et sents, si l'intercanvi entre vosaltres és positiu o negatiu. és molt dur quan estem en uan relació que no ens sentim còmodes. Però pensa que amb la parella és molt important: que respecti la teva opinió i sentiments, qeu t'escolti i tingui en compte el que penses i opines, es compromet amb tu i ho compleix, es parla obertament dels problemes i es busquen solucions...i per tant , un s'ha de sentir que pot confiar amb la parella, amb llibertat de dir el que senti i important, divertir-se amb la parella! Valora molt tots aquests punts, no n'hi ha prou amb l'amor perquè una relació funcioni!! Sigues sincera i si no et compensa, parla-ho amb ella sèriament. Buscant un moment que t'escolti, amb la idea de buscar solucions junts. Si el resultat no és el que esperes, hauràs de prendre una decisió important!! Però no pots permetre que la teva autoestima i felicitat depengui d'aqeusta relació. Ànims i confia en tu i en el teu coratge! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga