M'he enamorat
M'he enamorat i no sé si ell sent el mateix per mi. Sóc jo la que sempre l'obro i sempre li començo a parlar jo. Sento que potser m'estic fent una mica pesada, però és una força superior que no puc evitar. No sé que fer. Ens veiem moltes vegades a l'insti i no puc deixar de mirar-lo. A vegades, ell també em mira a mi, però menys del que el miro jo a ell. Quan parlem, les nostres conversacions s'acaben ràpid amb un hola, que tal? be, tu? també, adéu. I prou. Necessito ajuda, m'he enamorat!
InterPersonal

Hola!! Si que t'has enamorat, si!! I si vols saber si ell ho està t'hauràs de c ontrol·lar una mica per veure si ell també t'obre o no. Com que tu ho fas sempre, segurament s'ha acostumat a què ho facis tu i per això ell no ho fa, potser si algun dia no ho fas… ell tindrà la necessitat de fer-ho, però metre li donis tot mastegat… No li posis tan fàcil, està bé que estiguis enamorada i que ell ho sàpiga però si ara ja ho fas tot tu no li deixes alternativa a ell, reprimeix-te una mica i deixa que ell també tingui la possibilitat de fer alguna cosa!! ja veuràs com si que ho farà!
Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat