Perdua important
Fa 4 anys o així que va morir la meva cosina petita de 8 anys, no estavem molt unides però com era normal me l'estimava moltissim. Cada vegada que veig a la mare o el germà de macosina em vull posar a plorar, però no ho puc fer, fa poc vaig passar una depressió i cada cop me anat fent més debil de plorar tant. Em podries donar consells de com puc deixar de pensar-hi? Es que ja no puc més... Els meus amics diuen que passi pàgina però es que no puc.
InterPersonal

Hola, crec que has de fer el contrari del que proposes. Si jo et dic: NO PENSIS EN UN CAVALL BLANC, què has pensat? en un cavall blanc, oi? és inevitable, per tant per més que et diguis que no vols pensar en la teva cosina això no passarà. deixa de dir-t'ho i fes tot el contrari, jo crec que estàs així perquè no n'has pogut parlar tant com voldries i t'has quedat masses coses a dins. Parla amb els teus pares d'això i plora tot el que faci falta. Plorar no enfebleix, t'ho asseguro, el que enfebleix és fer veure que no sentim el que sentim. Per tant no et reprimeixis i expressa els teus sentiments amb la gent amb qui tinguis més confiança. Segur que la teva tieta estarà feliç de pensar que encara te'n recordes de la teva cosina i que podeu recordar-la juntes. Amb el temps tots aquests records que ara et fan plorar, et faran somriure, per haver tingut la oportunitat de compartir un trosset de la teva vida amb ella.
ÀNims!! necessites consol, no silenci.
Una abraçada,
Marina Marull www.interpersonal.cat