Estudis
Hola guapa..
Aquest primer trimestre a la avaluació zero he suspès 5, a principi de curs va arribar un nen nou del que hem vaig enamorar,i des de llavors no faig res mes que pensar amb ell.. Vam estar sortint una setmana i tal, però després va tornar amb la seva ex i jo vaig quedar molt destorçada... No vull suspendre mes per culpa seva, que faig? :/
Gracies per ajudar-me, un petó!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et felicito per posar-te aquest límit ja!! Tens raó, no pots permetre que una altra persona interrompeixi la teva vida d'aquesta manera! Entenc com et vas sentir perquè tornés amb la ex. Però ara ja toca tornar a retrobar els teus pròpis objectius ( que no els hem de perdre mai) i els estudis són un objectiu molt gran, també! Pensa en totes les àrees de la teva vida que són importants: tu mateixa, amigues, família, estudis, hobbies, relacions amb nois , etc. i cuida-les a totes per igual, no deixis que una es mengi a les altres. Això és una tasca essencial que ens ajuda a no perdre el nord i a pensar que epr ser feliços i estar satisfets de nosaltres mateixos i de la nostra vida, tots aquests pilars han d'estar equuil.librats. Per tant, toca posar colzes a la taula i estudiar, qeu només queden 4 setmanes! Demana ajuda a amigues per estudiar juntes (això et pot ajudar a concentrar), si no entens alguna cosa demana-ho als profes, estudia una mica cada dia, demana apunts si els teus no estàn al dia, etc. Tma´be pots parlar a casa de que estàs preocupada pels estudis i ells també t poden ajudar. Per exemple: fent unes classes particulars per passar aquest mes més preparada! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga