Depresió, obsesió?
Em vaig enamorar fa ja uns mesos d'un noi. Des de que estic amb ell sóc molt feliç, amb ell tinc tot el que vull, ens estimem com a ningú tant l'un com l'altre, però des de que estic amb ell ploro amb molta facilitat per qualsevol cosa, tot el que te a veure amb ell em fa petir i sembla que tot giri en torn ell. Nosé si estic obsesionada. A més tot i estant bé quan ell, no hi es o porto unes hores sense veure'l i encara que no em passi res ploro. potser no el torno a veure en un temps ja que ha de marxar i nose que fer, dubto que pugui seguir endevant, ja no tinc ganes de fer res, crec que començaré a anar al psicoleg, pero mentres tu que en penses? Ja se que no puc fer que el meu món giri en torn una sola persona pero un cop ja l'he tngut no puc fer-me a la idea de viure sense ell. Em paso el dia plorant. Ajuda siusplau... Em moro.
InterPersonal

Hola reina! La teva relació encara que et sembli que és molt bonica no sembla que sigui sana per tu. Has de posar-hi remei. Mira per a què una relació sigui sana t'has d'imaginar dos arbres de costat, cadascú amb les seves arrels, nutrint-se independentment però fent-se costat, quan una relació no és sana enlloc de dos arbres veuries un arbre envoltat per una heura, què passaria si l'arbre desapareixes? l'heura sense l'arbre no tindria on agafar-se, no podria continuar visquent. Em sembla que això és el que t'està passant, sents que quan no estàs amb et teu nòvio no tens res que t'ompli i et sents buida, trista. Això ho has de canviar com sigui, ja que dependre tant d'una persona no és bo i a la llarga pots sortir-ne perjudicada. Intenta tenir aficions, espai, moments on no estiguis amb ell i que t'ho passis bé i disfrutis. Amb els amics, o tu sola, però sense ell. Al principi et costarà molt, perquè ara estàs emocionalment lligada a ell però a la llarga t'aniràs acostumant a aquestes moments i ja no serà tan dur.
fes-ho per tu, per ell i per la vostra relació, si no ho passaràs malament i les relacions no són per patir, no?
Molts ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat