Timidesa (novio)
Hola! No se que fer... sóc molt tímida i necessito saber treure el meu caràcter.
La setmana passada em va deixar el meu nòvio (portàvem molt poc)perquè sóc molt tímida amb ell i ell necessita a algú amb més caràcter. Què puc fer per mostrar més caràcter quan el vegi i per treure els nervis i la timidesa? Ajuda si us plau que estic molt malament... Gràcies!!
InterPersonal

Hola maca!! Canviar per un noi o per qui sigui que t'ho demani mai és una bona idea. tu ets com ets i la gent que t'escull com amiga o com a parella t'ha d'acceptar tal i com ets. Bé en realitat, tu també has d'acceptar-te. Està molt bé que vulguis fer canvis en la teva personalitat per millorar, però mai per agradar a algú, sinó per tu mateixa.
Ja trobaràs el noi que sabrà valorar-te pel que ets, ja que intentar ser d'una altra manera no t'ajudarà a estar bé amb ningú. Creu-me!
Si vols vèncer la teva timidesa endavant, segur que ho aconseguiràs, però fes-ho per tu, no per ell.
Molts ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat