bisexualitat
Hola adolescents,
Tinc un problema bastant gran... Fa quasi cinc mesos que estic sortint amb un noi que m'agrada molt però fa uns dies que començo a sentir una mena de "tilín" per una amiga meva del barri... És una cosa extranya i diferent per mi (mai m'ha agradat cap noia): tinc ganes de tocar-la i d'estar amb ella i fins i tot m'he imaginat com seria si ens liéssim... De tant en tant, quan estem en grup, la sorprenc mirant-me d'amagat, i penso que si és tant guapa i dolça i mai ha tingut cap nòvio és perquè potser és lesbiana...
Tot i que tinc moltes ganes de parlar amb ella i saber si també li passa (però no em faig il·lusions), estic molt confosa respecte el meu nòvio, però me'l estimo amb bogeria i fa bastant de temps, quan ens començàvem a agradar, li vaig fer una putada molt gran que el va afectar bastant... Em fa molta por dir-li que m'està començant a passar això, perquè no sé com reaccionarà ni vull fer-li més mal (ell està coladíssim de mi).
Què puc fer?
Gràcies
InterPersonal

Hola lauraaadj98. Sóc l'Assumpta.
En primer lloc, crec que de moment no li has d'esplicar res al teu nòvio perquè, què en treuries? En aquest moment probablement estàs molt confosa i no tens clares les coses, i el fet d'explicar-li no t'ajudaria ni a tu ni a ell, més aviat al contrari. En relació a la noia, de vegades ens pot passar que sentim certa atracció cap a una persona del nostre sexe perquè hi tenim molt de "roce", ens hi sentim a gust i hi compartim molts moments, però això no vol dir que siguem homosexuals o bisexuals. Senzillament, tenim una relació molt estreta amb aquella persona i ens pot fer sentir coses "especials". Pot ser una bona amiga amb qui hi tens molt connexió i sents algo especial en un moment puntual. A partir d'aquí, si sents molta atracció sexual cap aquesta persona, tens ganes de compartir-hi moments més íntims...els visualitzes, te'ls imagines, etc. potser sí que hi ha alguna altra cosa. Tot i així, caldria veure si això et passa sovint amb les noies. I si realment és així, cap problema.
Gràcies per la teva confiança. Espero haver-te ajudat.
www.interpersonal.cat